onsdag 7 oktober 2015

Ingelas viktresa dag 21 och 22

Ja då har jag klarat dessa 3 första veckorna! Jippi!
Tankarna far fram och tillbaka när jag nu är inne i början av fjärde veckan. Jag har aldrig klarat en VLCD period så här länge. Jag har klarat 2 veckor som mest och sedan har jag bytt ut vissa måltider resterande period. Denna gången märker jag en helt annan kraft och energi i mig själv. 
Idag har jag provat kläder och det är fantastiskt att känna känslan av jubel när jag kommer i ett par svarta jeans som jag inte har kunnat haft på länge. Jag har börjat att ta fram de kläder jag fick hänga bort då jag gick upp i vikt. Tur att jag sparade dom, annars hade den här tiden blivit ganska dyr gällande kläder. 
Jag skrev i måndags att jag beställde ifrån Slanka och idag fick jag paketet. Helt otroligt! Jag hade lite panik för jag upptäckte att jag inte hade så många påsar kvar men denna leverans gick fort! 

Idag blir det inget långt inlägg för John Blund knackar på rejält :) 
På återseende 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar