måndag 21 september 2015

Ingelas viktresa dag 5 och 6

Så var både dag 5 och 6 snart till ända. Jag måste säga att det går över förväntan. Jag mår finemang. Det enda som är lite hindrande för mig är att jag måste springa på toaletten så himla ofta på grund av att jag dricker så mycket vätska.
Igår söndag så spenderade jag några timmar i trädgården så jag fick min motion med råge och idag har jag arbetat  8 timmar (i vården) och enligt Sahlgrenska får jag inte göra ytterligare motion då jag inte får i mig så mycket kalorier. Jag kan lätt både bli yr och illamående om jag tar i för mycket. Detta känner jag verkligen efter dagens arbetspass. Nu har denna eftermiddag/kväll gått jättebra för jag har fått i mig 2 påsar och 1,5 l vatten. 

Jag måste nu passa på att berätta om gårdagens varma soppa, nämligen grönsakssoppan från Slanka vilken också var fantastiskt god! Jag känner verkligen att det är så himla gott med varm soppa ibland. Det är otroligt viktigt med omväxling gällande mina påsar då jag absolut inte vill utsätta mig för att tröttna på något sätt.
Jag har dock märkt att doften av mat förstärks och suget kommer ofta men jag är inte katastrofalt hungrig alls.

Jag kämpar vidare men jag lider absolut inte alls. Sov gott alla och jag återkommer inom kort. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar