söndag 13 september 2015

Resan till Skottland innan start av Ingelas viktresa

Ja då var man hemma i Sverige igen efter en mycket trevlig, givande och enormt rolig resa till Skottland. Jag och min dotter flög över till min som som numera bor i Skottland med sin härliga sambo. Som mamma känns det verkligen i både hjärta och själ när det är såna otroliga avstånd emellan men vi försöker göra det bästa av situationen och håller därför kontakten via FaceTime där vi både pratar och på samma gång har möjlighet att se varandra när vi pratar.
Jag unnar dock min son detta då jag verkligen förstår att dom vill testa var dom vill bo innan dom bildar familj.
  Nu närmar sig dagen "D" med stormsteg och jag ser verkligen fram emot onsdag. Shakes från Slanka är hemma nu och allt är klart för start. Jag är så taggad!!! 
Nu väntar kudden. Sov gott.
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar