onsdag 2 september 2015

Leverantören inför min viktresa

Så närmar det sig dagen för resan till Skottland. Det ska bli otroligt trevligt och mysigt att få umgås i 5 dagar med min son och hans sambo och hennes familj. Det var längesedan jag flög till ett annat land nu men det är ett av de trevligare inslagen i livet när man får chansen att se nya platser, människor och få utforska nya miljöer och turistmål. Detta utvecklar oss alla anser jag.

Natten till idag har jag arbetat och jag trivs väldigt bra med att jobba natt. Kroppen kanske inte mår så bra efter många år med endast nattjobb men att alternera arbetstiden mellan dag, kväll och natt är toppen. När jag sen har tappat mina kilo så vet jag att jag bättre orkar med att arbeta kroppsligt. Det skall bli väldigt skönt. 
Apropå min viktminskning så har jag idag varit i kontakt med min leverantör gällande min VLCD diet, Slanka.se, och inom kort ska jag äntligen beställa mina  Shakes. Det känns mycket bra att beställa ifrån Slanka för jag vet nu hur gott dessa Shakes smakar. Det kommer att göra min viktresa så mycket lättare. Tack Slanka för era goda produkter! 
Jag kommer också att publicera lite foto efterhand på dessa påsar. 
Jag måste också tala om utifrån egen erfarenhet att det är mycket smidigt att beställa från Slankas webbshop och det tar inte lång tid innan produkterna finns hemma hos kunden. 

Nu ska jag försöka att sova för i morgon gäller det att plugga så deltenta 2 kan skickas in till skolan innan jag flyger på måndag. 
Sov gott!
Kram Ingela 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar