måndag 7 september 2015

Kvalitetstid ihop med barn och inför viktresan

Så har jag och min dotter landat väl i Skottland och sovit gott en natt. Vi bor i ett fantastiskt fint hus hos min son och hans sambo och hennes föräldrar. Jag märker på mig själv att jag, som vanligt,  mår otroligt bra när jag får denna viktiga kvalitetstid med mina barn. Även om dom är vuxna. Sedan är det inte bara jag som mår bra av det utan mina barn tycker också mycket om när vi gör något ihop.
  Jag och min yngsta dotter har aldrig rest ihop till ett annat land och det är verkligen inte den sista gången. 
  
  Nu är det bara 8 dagar kvar till jag inleder min VLCD period och jag tänker på det varje gång jag ska äta. Jag känner  dock fortfarande en väldig skön känsla, men framför allt en enorm styrka, över att jag äntligen snart ska börja min viktnedgång. Jag har beställt mina Shakes för de första 14 dagarna från Slanka och även denna gång så är jag förbryllad och mycket tacksam över hur lätt det är att använda och navigera sig runt på deras webb sida. När jag är klar bestämmer jag bara hur jag vill betala och vips så är allt klart. Leveranstiden är inte så lång och detta är också en fördel. 

  Nu ska jag och mina barn snart äta frukost och sedan ska vi ut och shoppa i Skottland. Ååhhhh vad jag mår bra och livet känns härligt!
  Ta vara på er, kramar Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar